خانه - تماس با ما - دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 - Mon, 02nd May 2016 - الاثنين 24 رجب 1437
 
 
 
بروزرسانی: 17:02
 1    2    3    4    5     |     |    397    398    399    400  
- انتخاب اخبار
1 - ويراني هاي عجيب دولت يازدهم در اقتصاد
جهان نيوز - - 3  ساعت پيش - دوشنبه 13 ارديبهشت 1395 ساعت 14:00 - 43527341 -

«نگاه ها به بيرون و دست ها روي دست» را شايد بتوان كوتاه ترين بيوگرافي از دولت 1000 روزه حسن روحاني دانست. بدون ترديد دولت يازدهم را بايد تنها دولت بعد از انقلاب دانست كه با گذشت بيش از 70 درصد از عمر خود،


2 - وقتي ايران رتبه نخست تورم جهان را كسب كرد/ 37 سال و 2 تجربه تورم تك رقمي
جماران - - 3  ساعت پيش - دوشنبه 13 ارديبهشت 1395 ساعت 13:11 - 43524962 -


3 - از وقتي دولت يازدهم روي كار آمد، ويراني هاي عجيبي بر اقتصاد حاكم شده است
شفاف - - 5  ساعت پيش - دوشنبه 13 ارديبهشت 1395 ساعت 11:40 - 43519125 -


4 - از وقتي دولت يازدهم روي كار آمد، ويراني هاي عجيبي بر اقتصاد حاكم شده است
نماينده - - 16  ساعت پيش - دوشنبه 13 ارديبهشت 1395 ساعت 00:03 - 43502995 -


5 - گوشه اي از آنچه احمدي نژاد براي روحاني باقي گذاشت/از قطع نامه و تحريم تا اوراق قرضه +جدول
تدبير خبر - - 39  ساعت پيش - يكشنبه 12 ارديبهشت 1395 ساعت 01:43 - 43460295 -

ايران در اين 8 سال با مشكلات عديده اي روبه رو بود كه دولت روحاني وارث اين مشكلات و خرابي هاست، خرابي هاي كه بعيد است تا سال هاي سال حل شود.


6 - «آقا محسن» بازهم در 96 احساس تكليف مي كند؟
نامه نيوز - - 42  ساعت پيش - شنبه 11 ارديبهشت 1395 ساعت 22:03 - 43456273 -

هنوز نمي دانيم او را بايد «سردار» خطاب كرد يا «دكتر»، با اين همه، آقاي رضايي در مصاحبه اي كه اخيرا انجام داده، جمله اي را بيان مي كند كه مي توان گفت «مبنايي است براي بازگشت دوباره او به سياست و عصر انتخابات».


7 - وام 500 ميلياردي تأمين اجتماعي به اجبار دولت احمدي نژاد
سلامت نيوز - - 47  ساعت پيش - شنبه 11 ارديبهشت 1395 ساعت 17:30 - 43449349 -

جامعه كارگري كشور همواره در دوره هاي مختلف، مشكلات و چالش هايي داشته كه گذران زندگي، آرامش روحي و اميد به آينده آنها را تحت تأثير قرار داده است.


8 - احمدي نژاد محاكمه مي شود؟
نوانديش - - 2  روز پيش - شنبه 11 ارديبهشت 1395 ساعت 10:48 - 43427533 -

«احمدي نژاد محاكمه مي شود؟» اين سوال هنوز جوابي ندارد. به تدريج پرونده مصادره 2 ميليارد دلاري اموال ايران از سوي آمريكا در حال تبديل به پرونده اي تاريخي است؛


9 - گوشه اي از آنچه احمدي نژاد براي روحاني باقي گذاشت/از قطع نامه و تحريم تا اوراق قرضه /جدول
خبرگزاري ايسكانيوز - - 2  روز پيش - شنبه 11 ارديبهشت 1395 ساعت 10:25 - 43426078 -

ايران در اين 8 سال با مشكلات عديده اي روبه رو بود كه دولت روحاني وارث اين مشكلات و خرابي هاست، خرابي هاي كه بعيد است تا سال هاي سال حل شود.


10 - گوشه اي از آنچه احمدي نژاد براي روحاني باقي گذاشت/از قطع نامه و تحريم تا اوراق قرضه +جدول
پويش - - 2  روز پيش - شنبه 11 ارديبهشت 1395 ساعت 09:32 - 43423074 -


11 - از نارمك تا دادگاه؟
آخرين نيوز - - 2  روز پيش - شنبه 11 ارديبهشت 1395 ساعت 09:15 - 43422195 -


12 - گوشه اي از آنچه احمدي نژاد براي روحاني باقي گذاشت/از قطع نامه و تحريم تا اوراق قرضه +جدول
انتخاب - - 2  روز پيش - شنبه 11 ارديبهشت 1395 ساعت 09:11 - 43421985 -

ايران در اين 8 سال با مشكلات عديده اي روبه رو بود كه دولت روحاني وارث اين مشكلات و خرابي هاست، خرابي هاي كه بعيد است تا سال هاي سال حل شود.


13 - دولت فعلي كه اكنون به اطلاعات و آمار دسترسي دارد به جاي كار سياسي موارد شكايت خود از دولت قبل را به صورت مستند به قوه قضاييه ارجاع دهد. اين كاري است كه به نفع منافع ملت است
عبرت - - 2  روز پيش - شنبه 11 ارديبهشت 1395 ساعت 09:06 - 43421770 -

ناصر ايماني فعال سياسي اصولگرا هم گفت: «محاكمه احمدي نژاد بايد توسط قوه قضاييه صورت بگيرد و اين امر نيازمند اين است كه شكايتي مستند از ايشان وجود داشته باشد.


14 - احمدي نژاد محاكمه مي شود؟
انتخاب - - 2  روز پيش - شنبه 11 ارديبهشت 1395 ساعت 09:02 - 43421519 -

«احمدي نژاد محاكمه مي شود؟» اين سوال هنوز جوابي ندارد. به تدريج پرونده مصادره 2 ميليارد دلاري اموال ايران از سوي آمريكا در حال تبديل به پرونده اي تاريخي است؛


15 - شگرد رييس جمهور وقت در روزهاي پيش از انتخابات 88: وام 500 ميلياردي تأمين اجتماعي به اجبار دولت احمدي نژاد!
آخرين نيوز - - 2  روز پيش - شنبه 11 ارديبهشت 1395 ساعت 08:50 - 43421017 -

جامعه كارگري كشور همواره در دوره هاي مختلف، مشكلات و چالش هايي داشته كه گذران زندگي، آرامش روحي و اميد به آينده آنها را تحت تأثير قرار داده است.


16 - وام ميلياردي به اجبار احمدي نژاد!
بعلاوه يك - - 2  روز پيش - شنبه 11 ارديبهشت 1395 ساعت 08:44 - 43420771 -

جامعه كارگري كشور همواره در دوره هاي مختلف، مشكلات و چالش هايي داشته كه گذران زندگي، آرامش روحي و اميد به آينده آنها را تحت تأثير قرار داده است.


17 - احمدي نژاد محاكمه مي شود؟
بعلاوه يك - - 2  روز پيش - شنبه 11 ارديبهشت 1395 ساعت 08:39 - 43420627 -


18 - احمدي نژاد از نارمك راهي دادگاه مي شود؟
تدبير و اميد - - 2  روز پيش - شنبه 11 ارديبهشت 1395 ساعت 08:28 - 43420197 -

ششم ارديبهشت بود كه اكبر تركان مشاور ارشد رييس جمهور از مجلس و قوه قضاييه خواست مسئولان دولت قبل را به دليل خريد اوراق قرضه از آمريكا و سرمايه گذاري در يك«كشور متخاصم» محاكمه كنند.


19 - احمدي نژاد محاكمه مي شود؟
نامه نيوز - - 2  روز پيش - شنبه 11 ارديبهشت 1395 ساعت 08:13 - 43419790 -


20 - وام 500 ميلياردي تأمين اجتماعي به اجبار دولت احمدي نژاد
انتخاب - - 2  روز پيش - شنبه 11 ارديبهشت 1395 ساعت 08:01 - 43419501 -


21 - گوشه اي از آنچه احمدي نژاد براي روحاني باقي گذاشت/از قطع نامه و تحريم تا اوراق قرضه و انزوا +جدول
نامه نيوز - - 2  روز پيش - شنبه 11 ارديبهشت 1395 ساعت 07:18 - 43418922 -

ايران در اين 8 سال با مشكلات عديده اي روبه رو بود كه دولت روحاني وارث اين مشكلات و خرابي هاست، خرابي هاي كه بعيد است تا سال هاي سال حل شود.


22 - وام ميلياردي به اجبار احمدي نژاد!
اقتصاد آنلاين - - 2  روز پيش - شنبه 11 ارديبهشت 1395 ساعت 07:15 - 43418889 -

جامعه كارگري كشور همواره در دوره هاي مختلف، مشكلات و چالش هايي داشته كه گذران زندگي، آرامش روحي و اميد به آينده آنها را تحت تأثير قرار داده است.


23 - چرا رييس جمهوري مشكل يارانه ها را با مردم در ميان نمي گذارد؟
اقتصادي نيوز - - 4  روز پيش - پنجشنبه 9 ارديبهشت 1395 ساعت 14:43 - 43380728 -

. .


24 - يارانه بايد سياست زدايي شود
اكوويژن - - 4  روز پيش - پنجشنبه 9 ارديبهشت 1395 ساعت 13:48 - 43379034 -

معضلي شده است پرداخت يارانه هاي نقدي؛ چنان مردابي كه هر دو پاي دولت در آن است و راه خلاصي برايش نيست؛ يارانه هايي كه از همان روز اول هم انگيزه هاي سياسي پرداختش،


25 - يارانه بايد سياست زدايي شود
بيما - - 4  روز پيش - پنجشنبه 9 ارديبهشت 1395 ساعت 13:41 - 43378832 -

معضلي شده است پرداخت يارانه هاي نقدي؛ چنان مردابي كه هر دو پاي دولت در آن است و راه خلاصي برايش نيست؛ يارانه هايي كه از همان روز اول هم انگيزه هاي سياسي پرداختش،


26 - "احمدي نژاد" محاكمه مي شود؟
اعتدال - - 4  روز پيش - پنجشنبه 9 ارديبهشت 1395 ساعت 12:26 - 43376062 -

با افشاي سوءمديريت دولت احمدي نژاد در غارت دو ميليارد دلار از دارايي هاي ايران توسط آمريكا، بار ديگر بحث محاكمه احمدي نژاد در كشور مطرح شده است.


27 - آيا پس از افشاي غارت دو ميليارد دلار دارايي ايران، احمدي نژاد محاكمه مي شود؟
پويش - - 4  روز پيش - پنجشنبه 9 ارديبهشت 1395 ساعت 11:02 - 43372448 -

با افشاي سوءمديريت دولت احمدي نژاد در غارت دو ميليارد دلار از دارايي هاي ايران توسط آمريكا، بار ديگر بحث محاكمه احمدي نژاد در كشور مطرح شده است.


28 - احمدي نژاد محاكمه مي شود؟
فرارو - - 4  روز پيش - پنجشنبه 9 ارديبهشت 1395 ساعت 10:42 - 43371579 -

با افشاي سوءمديريت دولت احمدي نژاد در غارت دو ميليارد دلار از دارايي هاي ايران توسط آمريكا، بار ديگر بحث محاكمه احمدي نژاد در كشور مطرح شده است.


29 - يارانه بايد سياست زدايي شود
اقتصاد آنلاين - - 4  روز پيش - پنجشنبه 9 ارديبهشت 1395 ساعت 05:40 - 43365377 -

معضلي شده است پرداخت يارانه هاي نقدي؛ چنان مردابي كه هر دو پاي دولت در آن است و راه خلاصي برايش نيست؛ يارانه هايي كه از همان روز اول هم انگيزه هاي سياسي پرداختش،


30 - حذف يارانه ثروتمندان ترس دارد؟!
جوان ايراني - - 5  روز پيش - چهارشنبه 8 ارديبهشت 1395 ساعت 06:08 - 43324365 -

سرويس اقتصاد جوان ايراني _ بخش بورس، بيمه، بانك و بازار: باشگاه خبرنگاران نوشت: شب عظماي دولت كوتاه بود؛ قطار...


31 - حذف يارانه ثروتمندان ترس دارد؟!
صبحانه آنلاين - - 6  روز پيش - سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 ساعت 19:10 - 43315241 -

اجراي هدفمندي يارانه ها يك تصميم اقتصادي است كه رفته رفته سياست مسير تازه اي براي آن ترسيم مي كند.


32 - حذف يارانه ثروتمندان ترس دارد؟!
صراط نيوز - - 6  روز پيش - سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 ساعت 16:30 - 43310406 -

اجراي هدفمندي يارانه ها يك تصميم اقتصادي است كه رفته رفته سياست مسير تازه اي براي آن ترسيم مي كند.


33 - حذف يارانه ثروتمندان ترس دارد؟!
نما نيوز - - 6  روز پيش - سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 ساعت 16:08 - 43309476 -

اجراي هدفمندي يارانه ها يك تصميم اقتصادي است كه رفته رفته سياست مسير تازه اي براي آن ترسيم مي كند.


34 - حذف يارانه ثروتمندان ترس دارد؟!
الف - - 6  روز پيش - سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 ساعت 15:51 - 43308711 -


35 - پادرهوايي هدفمندي يارانه ها ميان دولت و مجلس پا در هواست
تيتر يك - - 6  روز پيش - سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 ساعت 13:32 - 43301480 -

اجراي هدفمندي يارانه ها يك تصميم اقتصادي است كه رفته رفته سياست مسير تازه اي براي آن ترسيم مي كند.


36 - هدفمندي يارانه ها ميان دولت و مجلس پا در هواست
ريشه - - 6  روز پيش - سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 ساعت 11:44 - 43295631 -

اجراي هدفمندي يارانه ها يك تصميم اقتصادي است كه رفته رفته سياست مسير تازه اي براي آن ترسيم مي كند.


37 - پشت پرده تلاش براي حذف 24 ميليون يارانه بگير چيست؟
جماران - - 6  روز پيش - سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 ساعت 11:16 - 43293814 -

پرداخت يارانه ها به اين شكل، منجر به اين شد كه با روي كار آمدن دولت يازدهم، مشخص شود خزانه و صندوق توسعه ملي خالي است و ميراث دردسرساز پرداخت يارانه ها به اين دولت رسيده است،


38 - هدفمندي يارانه ها ميان دولت و مجلس پا در هواست/ حذف يارانه ثروتمندان ترس دارد؟!!
عصر هامون - - 6  روز پيش - سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 ساعت 11:08 - 43293299 -

اجراي هدفمندي يارانه ها يك تصميم اقتصادي است كه رفته رفته سياست مسير تازه اي براي آن ترسيم مي كند.


39 - دردسرهاي يارانه اي دولت روحاني تمامي ندارد!
جماران - - 6  روز پيش - سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 ساعت 11:06 - 43293164 -

پرداخت يارانه ها به اين شكل، منجر به اين شد كه با روي كار آمدن دولت يازدهم، مشخص شود خزانه و صندوق توسعه ملي خالي است و ميراث دردسرساز پرداخت يارانه ها به اين دولت رسيده است،


40 - حذف يارانه ثروتمندان ترس دارد؟!!
بي باك نيوز - - 6  روز پيش - سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 ساعت 10:36 - 43291142 -

به گزارش بي باك نيوز؛ شب عظماي دولت كوتاه بود؛ قطار اجراي هدفمندي يارانه...


41 - حذف يارانه ثروتمندان ترس دارد؟!!
فرهنگ نيوز - - 6  روز پيش - سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 ساعت 10:33 - 43290921 -

اجراي هدفمندي يارانه ها يك تصميم اقتصادي است كه رفته رفته سياست مسير تازه اي براي آن ترسيم مي كند.


42 - هدفمندي يارانه ها در زمين دولت و مجلس پا در هواست/ حذف يارانه ثروتمندان ترس دارد؟!!
صدخبر - - 6  روز پيش - سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 ساعت 09:33 - 43287211 -

اجراي هدفمندي يارانه ها يك تصميم اقتصادي است كه رفته رفته سياست مسير تازه اي براي آن ترسيم مي كند.


43 - دولت اگر اقدام مؤثري انجام ندهد در انتخابات بعدي با چالش جدي روبرو مي شود
بي باك نيوز - - 7  روز پيش - دوشنبه 6 ارديبهشت 1395 ساعت 23:41 - 43277615 -

محمد رضا باهنر با بيان اين كه طي اين دو سال اقتصاد مقاومتي انجام نشده، نقش تحريم را در اقتصاد فقط 30 درصد دانست و افزود: كشور در شرايط ركود اقتصادي به سر مي برد و اگر دولت اقدام مؤثري نكند در انتخابات بعدي با چالش جدي رو به رو خواهد شد.


44 - انتخابات 96 دولت روحاني را حامي يارانه نقدي كرد + جدول
اكوفارس - - 7  روز پيش - دوشنبه 6 ارديبهشت 1395 ساعت 12:57 - 43255998 -

كمتر از 500 روز ديگر عمر دولت حسن روحاني به پايان مي رسد و او و يارانش علي رغم وعده هايي كه درباره حذف پولدارها داده بودند عمل نكردند!


45 - تعرفه هاي درماني دولت دهم، مردم را فقير كرد
خبرپرداز - - 7  روز پيش - دوشنبه 6 ارديبهشت 1395 ساعت 07:53 - 43239222 -

گزارشي تحليلي از روند افزايش تعرفه هاي درماني در يك دهه گذشته


46 - تعرفه هاي درماني دولت دهم، مردم را فقير كرد
شفا آنلاين - - 8  روز پيش - دوشنبه 6 ارديبهشت 1395 ساعت 03:44 - 43236831 -

شفا آنلاين>اجتماعي>سلامت> تاخير در ابلاغ تعرفه هاي درماني سال 95 سر و صداي زيادي به پا كرده است. بيش از يك ماه از آغاز سال جديد مي گذرد ولي هنوز تعرفه هاي درماني امسال از سوي وزارت بهداشت به پزشكان و بيمارستان ها ابلاغ نشده است.


47 - تعرفه هاي درماني دولت دهم، مردم را فقير كرد
سلامت نيوز - - 8  روز پيش - يكشنبه 5 ارديبهشت 1395 ساعت 16:10 - 43221731 -

اجراي شتابزده قانون هدفمندي يارانه ها در دولت احمدي نژاد تير ديگري بود كه بر پيكره نيمه جان نظام سلامت كشور نشست. براساس قانون هدفمندي يارانه ها دولت موظف بود با توجه به افزايش هزينه بيمارستان هاي دولتي،


48 - انتخابات96دولت روحاني را حامي يارانه نقدي كرد+جدول
دولت بهار - - 8  روز پيش - يكشنبه 5 ارديبهشت 1395 ساعت 16:03 - 43221457 -

تلاش براي پيروزي انتخابات رياست جمهوري 96 سبب شده كه دولتمردان يازدهم از پرداخت يارانه نقدي به مردم كه قبلا آن را اقتصاد برانداز مي دانستند،


49 - انتخابات 96 دولت روحاني را حامي يارانه نقدي كرد + جدول
پانصدونودوهشت - - 8  روز پيش - يكشنبه 5 ارديبهشت 1395 ساعت 14:07 - 43215410 -

تلاش براي پيروزي انتخابات رياست جمهوري 96 سبب شده كه دولتمردان يازدهم از پرداخت يارانه نقدي به مردم كه قبلا آن را " اقتصاد برانداز" مي دانستند،


50 - انتخابات96دولت روحاني را حامي يارانه نقدي كرد+جدول
رهياب نيوز - - 8  روز پيش - يكشنبه 5 ارديبهشت 1395 ساعت 13:33 - 43213816 -

تلاش براي پيروزي انتخابات رياست جمهوري 96 سبب شده كه دولتمردان يازدهم از پرداخت يارانه نقدي به مردم كه قبلا آن را " اقتصاد برانداز" مي دانستند،


 1    2    3    4    5     |     |    397    398    399    400  
 
 

همه حقوق اين سايت براي قطره محفوظ است. قطره مسئوليتي در قبال محتواي مطالب ندارد.
info@ghatreh.com