خانه - تماس با ما - شنبه، 30 فروردین 1393 - Sat, 19th Apr 2014 - السبت 18 جمادى الثانية 1435
 
 
 
بروزرسانی: 14:02
 1    2    3    4    5     |     |    240    241    242    243  
- انتخاب اخبار
1 - پرداخت يارانه نقدي، دير يا زود محكوم به شكست است
خبرگزاري تسنيم - - 6  دقيقه پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 13:56 - 20178231 -

رييس مركز تجارت جهاني ايران ضمن تأكيد براينكه دريافت يارانه حق مسلم فقير و غني ميباشد، گفت: پرداخت يارانه نقدي، دير يا زود محكوم به شكست است


2 - تعداد متقاضيان دريافت يارانه نقدي از مرز 70 ميليون گذشت / پاسخ معني دار مردم به رفراندوم اقتصادي دولت
دولت بهار - - 43  دقيقه پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 13:19 - 20176684 -

تعداد متقاضيان دريافت يارانه نقدي در فاز دوم هدفمندي يارانه ها از 20 تا 30 فروردين ماه جاري از مرز 70 ميليون نفر گذشته است.


3 - صادق زيبا كلام: چرا برخي آرزوي شكست دولت در اجراي فاز دوم هدفمندي را دارند؟!
دانانيوز - - 51  دقيقه پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 13:11 - 20176352 -

يك استاد دانشگاه دليل آرزوي شكست دولت روحاني در اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه ها از سوي گروه هاي سياسي تندرو و طرح بازگشت احتمالي احمدي نژاد به قدرت،


4 - پرداخت يارانه نقدي، دير يا زود محكوم به شكست است
باشگاه خبرنگاران - - 1  ساعت پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 12:41 - 20174799 -

از جناب آقاي روحاني سؤال ميكنم (( آن دسته از ايرانياني كه از ابتداي اين پروژه در زمان دولت سابق جهت دريافت يارانه نقدي ثبت نام نكرده و تاكنون يك ريال هم دريافت نكرده اند مستحق چه پاداشي هستند؟ و دولت محترم چگونه از آنان قدرداني خواهد نمود؟ آيا واقعاً ...


5 - كجاي دنيا هدفمندي اين گونه اجرا مي شود كه ما كرديم؟!
خبرگزاري مجلس - - 1  ساعت پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 12:40 - 20174757 -

دولت وعده بيهوده ندهد كه با انصراف مردم از دريافت يارانه در حوزه سلامت هزينه مي كند، زيرا چنين كاري شدني نيست. دولت بگويد اگر شما نام نويسي نكنيد،


6 - پيشنهاد جديد آمريكا درباره راكتور اراك /درجلسه مجمع براحمدي نژاد چه گذشت؟/ چرا روحاني به جلسه چهار نفره نرفت؟ و...
بوشهر نيوز - - 1  ساعت پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 12:22 - 20173834 -

خبرنگاران در جريان پيگيري هاي خبري به "زمزمه"هايي برمي خورند كه ميهمان كردن مخاطبان به اين شنيده ها خالي از لطف نيست.


7 - پيشنهاد جديد آمريكا درباره راكتور اراك / درجلسه مجمع براحمدي نژاد چه گذشت؟
فرهنگ نيوز - - 2  ساعت پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 11:03 - 20169806 -

در جريان پيگيري هاي خبري به "زمزمه"هايي خورديم كه ميهمان كردن مخاطبان به اين شنيده ها خالي از لطف نيست.


8 - فاز دوم هدفمندي، دولت را زمين گير مي كند؟/ روحاني راه احمدي نژاد را نرود
دنياي معدن - - 3  ساعت پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 10:51 - 20169145 -

اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه ها دولت را گرفتار و كشور را با بحران روبرو خواهد كرد. كمترين بحراني كه از امروز به بعد در پي افزايش قيمت حامل هاي انرژي و ساير كالاهاي اساسي،


9 - آنها كه توسعه كشور را نمي خواهند!
تدبير 24 - - 3  ساعت پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 10:44 - 20168847 -

جاي تاسف است كه جبهه پايداري به دنبال تحقق روياي شكست دولت روحاني در بازسازي مشكلات به جامانده از دولت احمدي نژاد مي باشد و در پي كسب موقعيت ويژه سكانداري مجدد قوه مجريه است.


10 - فاز دوم هدفمندي، دولت را زمين گير مي كند؟/ روحاني راه احمدي نژاد را نرود
اقتصاد ايران - - 3  ساعت پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 10:23 - 20167733 -

اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه ها دولت را گرفتار و كشور را با بحران روبرو خواهد كرد. كمترين بحراني كه از امروز به بعد در پي افزايش قيمت حامل هاي انرژي و ساير كالاهاي اساسي،


11 - اظهارات زيباكلام در مورد هدفمندي يارانه ها
شهر خبر - - 3  ساعت پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 10:18 - 20167464 -

به جاي اينكه مدام دارند از مردم خواهش مي كنند كه ثبت نام نكنند، تهديد مي كنند كه ثروتمندان اگر ثبت نام كنند چه كار و چه كار مي كنيم.


12 - پرداخت يارانه نقدي، دير يا زود محكوم به شكست است
بولتن نيوز - - 4  ساعت پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 09:57 - 20166173 -

از جناب آقاي روحاني سؤال ميكنم (( آن دسته از ايرانياني كه از ابتداي اين پروژه در زمان دولت سابق جهت دريافت يارانه نقدي ثبت نام نكرده و تاكنون يك ريال هم دريافت نكرده اند مستحق چه پاداشي هستند؟ و دولت محترم چگونه از آنان قدرداني خواهد نمود؟ آيا واقعاً ...


13 - پيشنهاد جديد آمريكا درباره راكتور اراك/چرا روحاني به جلسه چهار نفره نرفت؟
هم انديشي - - 4  ساعت پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 09:49 - 20165792 -


14 - اظهارات زيباكلام در مورد هدفمندي يارانه ها
پارسينه - - 4  ساعت پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 09:31 - 20164981 -

به جاي اينكه مدام دارند از مردم خواهش مي كنند كه ثبت نام نكنند، تهديد مي كنند كه ثروتمندان اگر ثبت نام كنند چه كار و چه كار مي كنيم.


15 - در جلسه مجمع بر احمدي نژاد چه گذشت؟/چرا روحاني به جلسه چهار نفره نرفت؟
سخن آنلاين - - 4  ساعت پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 09:11 - 20164058 -


16 - چرا روحاني به جلسه چهار نفره نرفت؟
خبرگزاري تسنيم - - 5  ساعت پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 08:45 - 20163184 -

آقايان هاشمي رفسنجاني، سيد حسن خميني و محمد خاتمي درصدد راه اندازي جلسه اي چهار نفره با حسن روحاني بوده اند تا درباره انتخابات آينده مجلس و خبرگان رايزني نمايند.


17 - پيشنهاد جديد آمريكا درباره راكتور اراك / درجلسه مجمع براحمدي نژاد چه گذشت؟/ چرا روحاني به جلسه چهار نفره نرفت؟/ نامه آيت الله حائري به دو تن ا
اول نيوز - - 5  ساعت پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 08:43 - 20163108 -

آقايان هاشمي رفسنجاني، سيد حسن خميني و محمد خاتمي درصدد راه اندازي جلسه اي چهار نفره با حسن روحاني بوده اند تا درباره انتخابات آينده مجلس و خبرگان رايزني نمايند.


18 - پيشنهاد جديد آمريكا درباره راكتور اراك
نداي انقلاب - - 5  ساعت پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 08:33 - 20162812 -

مقامات آمريكايي پيشنهاد "باز طراحي راكتور اراك" را به ايران ارائه كرده اند.


19 - درجلسه مجمع براحمدي نژاد چه گذشت؟/ چرا روحاني به جلسه چهار نفره نرفت؟
سخن آنلاين - - 5  ساعت پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 08:09 - 20162282 -


20 - شمس اردكاني: دولت دهم در اجراي قانون هدفمندي يارانه ها متهم به دزدي از خزانه است/ به جاي يارانه نقدي، كالاي ايراني به نيازمندان داده شود /گرفتار افرادي كم سواد در حوزه اقتصاد بوديم
نامه نيوز - - 6  ساعت پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 07:23 - 20161773 -

رييس كميسيون انرژي اتاق بازرگاني مي گويد بايد به افراد مستمند و مستمري بگير كميته امداد امام و بهزيستي، به جاي پول نقد، كالاي ايراني داده شود.


21 - درجلسه مجمع براحمدي نژاد چه گذشت؟/ چرا روحاني به جلسه چهار نفره هاشمي-خاتمي و سيدحسن خميني نرفت؟/ نامه آيت الله حائري به دو تن از بازي خوردگان فتنه 88 و...
نامه نيوز - - 7  ساعت پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 06:33 - 20161492 -

شنيده ايم آقايان هاشمي رفسنجاني، سيد حسن خميني و محمد خاتمي درصدد راه اندازي جلسه اي چهار نفره با حسن روحاني بوده اند تا درباره انتخابات آينده مجلس و خبرگان رايزني نمايند.


22 - آنها كه توسعه كشور را نمي خواهند!
روزنامه آرمان روابط عمومي - - 9  ساعت پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 04:18 - 20160784 -


23 - پيشنهاد جديد آمريكا درباره راكتور اراك / درجلسه مجمع براحمدي نژاد چه گذشت؟/ چرا روحاني به جلسه چهار نفره نرفت؟و...
پيشرفت پرس - - 11  ساعت پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 02:34 - 20160479 -

خبرنگاران در جريان پيگيري هاي خبري به "زمزمه"هايي برمي خورند كه ميهمان كردن مخاطبان به اين شنيده ها خالي از لطف نيست.


24 - پيشنهاد جديد آمريكا درباره راكتور اراك
پانصدونودوهشت - - 11  ساعت پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 02:18 - 20160238 -

خبرنگاران مشرق در جريان پيگيري هاي خبري به "زمزمه"هايي برمي خورند كه ميهمان كردن مخاطبان به اين شنيده ها خالي از لطف نيست.


25 - تبديل"انصراف از دريافت يارانه" به "رفراندوم محبوبيت دولت" پروژه اي شكست خورده است
تدبير خبر - - 13  ساعت پيش - شنبه 30 فروردين 1393 ساعت 00:38 - 20159305 -

عبدالله ناصري، مديرعامل خبرگزاري «ايرنا» در دوران اصلاحات و فعال رسانه اي يكي از افرادي است كه معتقد است پروژه يارانه اي محافظه كاران در راستاي ايجاد چالش براي دولت يازدهم است نه براي حمايت.


26 - درجلسه مجمع براحمدي نژاد چه گذشت؟/ چرا روحاني به جلسه چهار نفره نرفت؟/ پيشنهاد جديد آمريكا درباره راكتور اراك
اقتصاد ايران - - 14  ساعت پيش - جمعه 29 فروردين 1393 ساعت 23:38 - 20158835 -

خبرنگاران مشرق در جريان پيگيري هاي خبري به "زمزمه"هايي برمي خورند كه ميهمان كردن مخاطبان به اين شنيده ها خالي از لطف نيست.


27 - استكبار و در رأس آن آمريكا نمي تواند جنگ نظامي عليه ايران راه اندازي كند
بي باك نيوز - - 18  ساعت پيش - جمعه 29 فروردين 1393 ساعت 19:50 - 20156924 -

...


28 - مشكل كمپين انصراف از يارانه؛ فقدان جامعه مدني
راديو فردا - - 20  ساعت پيش - جمعه 29 فروردين 1393 ساعت 17:12 - 20154722 -

سرمايه اجتماعي مفهومي است نوپا در علوم اقتصادي و اجتماعي كه بسياري از اقتصاددانان، جامعه شناسان و پژوهشگران حوزه علوم انساني، مطالعات و بررسي هاي خود از چگونگي تحولات در اين حوزه ها را با اشاره و تمركز بر اين مفهوم تحليل مي كنند.


29 - استكبار و در رأس آن آمريكا نمي تواند جنگ نظامي عليه ايران راه اندازي كند
خبرگزاري مهر - - 22  ساعت پيش - جمعه 29 فروردين 1393 ساعت 15:54 - 20153182 -

خبرگزاري مهر: رييس كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي گفت: در حال حاضر استكبار و در رأس آن آمريكا نمي تواند جنگ نظامي عليه ايران راه اندازي كند.


30 - داستان ما و دهك هاي به "سر" نرسيده!
شبكه دانا - - 24  ساعت پيش - جمعه 29 فروردين 1393 ساعت 13:26 - 20150359 -

دولت كشتي به گل نشسته كه نتوانسته بود مردم را قانع به انصراف از يارانه ها كند شروع به كاهش حقوق كارمندان به بهانه دهك بندي ها كمتر از نرخ تورم كرد.


31 - تا ريال آخر يارانه را مي گيريم
راديو زمانه - - 25  ساعت پيش - جمعه 29 فروردين 1393 ساعت 12:47 - 20149461 -

با وجود تبليغ و تلاش دولت، رسانه ها، محافل مذهبي و گروه هاي اجتماعي در منصرف كردن مردم، ثبت نام براي دريافت يارانه نقدي ادامه دارد. چرا مردم براي گرفتن اين مبلغ اصرار دارند؟


32 - انقلاب اقتصادي بدون مديريت جهادي، هرگز
هم انديشي - - 27  ساعت پيش - جمعه 29 فروردين 1393 ساعت 10:39 - 20146132 -

انقلاب اقتصادي بدون مديريت جهادي امكان پذير نيست و در حال حاضر مسير انقلاب كند شده است و نياز به يك تحول داريم تا انقلاب اقتصادي در كشور ايجاد شود.


33 - 22 ميليون ايراني بايد از يارانه انصراف دهند تا "يِر به يِر" شويم
تدبير خبر - - 27  ساعت پيش - جمعه 29 فروردين 1393 ساعت 10:03 - 20145314 -

<!-- ...ادامه مطلب -->


34 - انقلاب اقتصادي بدون مديريت جهادي، هرگز
جهان نيوز - - 37  ساعت پيش - جمعه 29 فروردين 1393 ساعت 00:55 - 20142362 -

انقلاب اقتصادي بدون مديريت جهادي امكان پذير نيست و در حال حاضر مسير انقلاب كند شده است و نياز به يك تحول داريم تا انقلاب اقتصادي در كشور ايجاد شود.


35 - نماينده مردم بيرجند، خوسف و درميان در مجلس: احمدي نژاد هدفمندي يارانه ها را با شجاعت آغاز كرد/ روحاني كار را به سرانجام برساند
خبرگزاري فارس - - 37  ساعت پيش - جمعه 29 فروردين 1393 ساعت 00:31 - 20142189 -

نماينده مردم بيرجند، خوسف و درميان در مجلس با بيان اين كه فاز نخست هدفمندي يارانه ها طرح بابركتي بود كه دولت احمدي نژاد با حوصله و از روي شجاعت آن را انجام داد،


36 - انقلاب اقتصادي بدون مديريت جهادي امكان پذير نيست
فرهنگ نيوز - - 41  ساعت پيش - پنجشنبه 28 فروردين 1393 ساعت 20:28 - 20139956 -

انقلاب اقتصادي بدون مديريت جهادي امكان پذير نيست و در حال حاضر مسير انقلاب كند شده است و نياز به يك تحول داريم تا انقلاب اقتصادي در كشور ايجاد شود.


37 - داستان ما و دهك هاي به "سر" نرسيده!
بلاغ نيوز - - 43  ساعت پيش - پنجشنبه 28 فروردين 1393 ساعت 18:03 - 20137247 -

دولت كشتي به گل نشسته كه نتوانسته بود مردم را قانع به انصراف از يارانه ها كند شروع به كاهش حقوق كارمندان به بهانه دهك بندي ها كمتر از نرخ تورم كرد.


38 - طرح دو فوريتي شنود اسلامي در مجلس
راديو فردا - - 2  روز پيش - پنجشنبه 28 فروردين 1393 ساعت 13:27 - 20131246 -

روزنامه شرق در شماره پنجشنبه خود گزارش داده است كه طرح شنود اسلامي با امضاي 82 نماينده به هيات رييسه مجلس ارائه شده است.روزنامه شرق در شماره پنجشنبه خود گزارش داده است كه طرح شنود اسلامي با امضاي 82 نماينده به هيات رييسه مجلس ارائه شده است.


39 - روحاني و قمار هدفمندسازي يارانه ها
راديو زمانه - - 2  روز پيش - پنجشنبه 28 فروردين 1393 ساعت 13:02 - 20130569 -

دولت روحاني در اجراي هدفمندسازي يارانه ها با چهار چالش فرار سرمايه، عصيان جامعه، افزايش تورم و خالي شدن خزانه روبروست و اين شايد سرنوشت دولت يازدهم در حوزه اقتصاد را رقم زند.


40 - اخبار ويژه روزنامه هاي پنجشنبه
نما نيوز - - 2  روز پيش - پنجشنبه 28 فروردين 1393 ساعت 12:44 - 20130005 -

التماس از آمريكا به شيوه كارگزاران!، شرط پيروزي اصلاح طلبان در انتخابات مجلس، واكنش منتجب نيا به سقاي بي ريا، فرود اضطراري هواپيماي لاريجاني به دليل شرايط نامساعد جوي و .


41 - دو برابر بودجه يك وزارتخانه در اختيار «بدهكاران طلايي»
الف - - 2  روز پيش - پنجشنبه 28 فروردين 1393 ساعت 12:18 - 20129243 -


42 - جبل عاملي: در موضوع خوردو دولت مقصر اصلي است / مومني: دستكاري بنزين مصرف را پايين نمي آورد
شبكه خبر دانشجو - - 2  روز پيش - پنجشنبه 28 فروردين 1393 ساعت 12:10 - 20129001 -

ميزگرد «نياز امروز اقتصاد ايران؛ نهادگرايي يا اقتصاد بازار» با حضور چند تن از اقتصاد دانان و روزنامه نگاران شب گذشته در تالار فجر دانشگاه شيراز برگزار شد.


43 - دو برابر بودجه يك وزارتخانه در اختيار «بدهكاران طلايي»
مليت - - 2  روز پيش - پنجشنبه 28 فروردين 1393 ساعت 11:48 - 20128135 -

ميراث كسري بودجه و خزانه خالي حاصل از مفاسد اقتصادي چند هزار ميلياردي كه در سال هاي گذشته اتفاق افتاده بود كم بود كه تبعات حاصل از وام هاي ميلياردي باز پرداخت نشده گذشته نيز روي دست دولت يازدهم قرار گرفت.


44 - مرور روزنامه هاي پنجشنبه بيست و هشتم فروردين ماه
صبح تهران - - 2  روز پيش - پنجشنبه 28 فروردين 1393 ساعت 11:43 - 20127807 -


45 - اين سه نفر را به مناظره هسته اي با نمايندگان مجلس بفرستيد!
صبا ايران - - 2  روز پيش - پنجشنبه 28 فروردين 1393 ساعت 11:39 - 20127375 -

طيفي از اصولگرايان نه تنها به ضربه زدن به منافع ملي متهم شده، بلكه ميزان التزام آن به نظام و مردم كمتر از نهضت آزادي دانسته شده است. در حالي كه جمع بزرگي از نمايندگان مجلس خواهان تريبون براي نقد مذاكرات هسته اي هستند نام سه شخصيت دانشگاهي نيز در مقابل ...


46 - اخبار ويژه روزنامه هاي پنجشنبه؛
عصرامروز - - 2  روز پيش - پنجشنبه 28 فروردين 1393 ساعت 11:17 - 20126668 -

التماس از آمريكا به شيوه كارگزاران!، شرط پيروزي اصلاح طلبان در انتخابات مجلس، واكنش منتجب نيا به سقاي بي ريا، فرود اضطراري هواپيماي لاريجاني به دليل شرايط نامساعد جوي و .


47 - سرمقاله هاي روزنامه هاي امروز
وتر نيوز - - 2  روز پيش - پنجشنبه 28 فروردين 1393 ساعت 11:04 - 20126388 -


48 - دنياي اقتصاد: «موج هاي مكزيكي در قيمت ها»
خبرگزاري آريا - - 2  روز پيش - پنجشنبه 28 فروردين 1393 ساعت 09:58 - 20124975 -

قيمت ها را به طرز ناباورانه اي افزايش مي دهند و يكباره با رفتار هجومي براي فروش به سقوط ناگهاني بازارها دامن مي زنند.


49 - دنياي اقتصاد: «موج هاي مكزيكي در قيمت ها»
خبرگزاري آريا - - 2  روز پيش - پنجشنبه 28 فروردين 1393 ساعت 09:43 - 20124613 -

قيمت ها را به طرز ناباورانه اي افزايش مي دهند و يكباره با رفتار هجومي براي فروش به سقوط ناگهاني بازارها دامن مي زنند.


50 - داغ ترين تيتر خبري امروز
بلاغ نيوز - - 2  روز پيش - پنجشنبه 28 فروردين 1393 ساعت 08:39 - 20123335 -

يك مسئول فرهنگي به دليل اهميت اصل فرهنگ مكلف به تلاش شبانه روزي و خالصانه براي كار ايجابي و فرهنگ سازي از يك سو و صيانت و پاسداري از دست آوردهاي فرهنگ كهن و ارزشمند اسلامي و ايراني از ديگر سو است دو رسالت و تكليفي كه سهل انگاري در آن به هيچ روي پذيرفته ...


 1    2    3    4    5     |     |    240    241    242    243  
 
 

همه حقوق اين سايت براي قطره محفوظ است. قطره مسئوليتي در قبال محتواي مطالب ندارد.
info@ghatreh.com