خانه - تماس با ما - پنجشنبه، 1 آبان 1393 - Thu, 23rd Oct 2014 - الخميس 28 ذو الحجة 1435
 
 
 
بروزرسانی: 07:55
 1    2    3    4    5     |     |    312    313    314    315  
- انتخاب اخبار
1 - اعتراف قرباني اسيدپاشي به اشتباه خود/ تبليغ باورنكردني براي سفر استاني "حسن روحاني"/ ماهواره نصب ميكنم تا رقص تماشاكنند!/ جشن احمدي نژاد، شايد وقتي ديگر
شبكه خبر دانشجو - - 19  ساعت پيش - چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 12:18 - 25763884 -

توانايي باورنكردني شلغم!، اعتراض‎جالب به‎خودروهاي‎تك‎سرنشين، فرمانده داعشي به ائتلاف ضدداعش پيوست،توانايي باورنكردني شلغم! و... ا زاهم اخبار منتشر شده در فضاي مجازي طي امروز هستند.


2 - نسخه حذف يارانه ثروتمندان روي ميز دولت قرار گرفت
صبا ايران - - 43  ساعت پيش - سه شنبه 29 مهر 1393 ساعت 12:11 - 25725061 -

«دغدغه دولت اين است كه بتواند به بهترين راهكار براي حذف دريافت يارانه بگيران پردرآمد دست يابد و هر وقت به اين راهكار برسد و از آن اطمينان لازم داشته باشد كه افراد يارانه بگير حذف شده،


3 - نسخه حذف يارانه ثروتمندان روي ميز دولت قرار گرفت
صبح تهران - - 44  ساعت پيش - سه شنبه 29 مهر 1393 ساعت 11:47 - 25723686 -

«دغدغه دولت اين است كه بتواند به بهترين راهكار براي حذف دريافت يارانه بگيران پردرآمد دست يابد و هر وقت به اين راهكار برسد و از آن اطمينان لازم داشته باشد كه افراد يارانه بگير حذف شده،


4 - شروع فعاليت سياسي احمدي نژاد با استارت از يك هيئت!
شفاف - - 3  روز پيش - دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 19:10 - 25704812 -

احمدي نژادمي خواهد، ليستي بلند بالا از وزراي سابق خود تهيه كند، كه نه تنها براي مردم ناشناخته نباشند، بلكه به واسطه حضور خود در مسند وزارت براي مردم نام آشنا بوده و از شانس بيشتري براي تصاحب كرسي هاي مجلس آينده برخوردار باشند.


5 - دولت مجوز تعقيب تروريست ها را بگيرد
جام جم آنلاين - - 3  روز پيش - دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 08:48 - 25676518 -

روزنامه هاي صبح امروز ايران در سرمقاله هاي خود به مهمترين مسائل روز كشور و جهان پرداخته اند از جمله «صراحت و ديپلماسي ايراني»،«سد محكم پيش روي اردوغان در حمله به سوريه»،


6 - تلنگر
روزنامه مردم سالاري - - 3  روز پيش - دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 03:51 - 25673943 -


7 - مشكلات اقتصادي ايران بيشتر متأثر از اعمال سياستهاي منفعلانه است تا تحريم ها
بولتن نيوز - - 4  روز پيش - يكشنبه 27 مهر 1393 ساعت 11:21 - 25647409 -

مصاحبه خبرگزاري ترند با محمدرضا سبزعليپور، رييس مركز تجارت جهاني ايران


8 - شاخصهاي منفي اقتصادي چگونه مثبت شد؟!
شبكه خبر دانشجو - - 4  روز پيش - يكشنبه 27 مهر 1393 ساعت 00:54 - 25635425 -

با وجود قابليت دولت روحاني در چرخش زاويه شاخص هاي اقتصادي كشور از خيلي منفي به خيلي مثبت و عملكرد اين دوره يك ساله، مي تواند الگويي براي كشورهاي ديگر باشد كه با بحران اقتصادي مواجه شده اند.


9 - توافقنامه ژنو گرهي از اقتصاد ايران نگشود
جام نيوز - - 4  روز پيش - شنبه 26 مهر 1393 ساعت 20:37 - 25631496 -

«مشكل اقتصاد ايران مربوط به سوءمديريت و تصميمات غلط دولتمردان مي باشد. زماني كه توليد وجاهت ارزشي خود را از دست مي دهد و نرخ رشد اقتصادي كاهش مي يابد،


10 - رييس مركز تجارت جهاني ايران: مشكلات اقتصادي ايران بيشتر متأثر از اعمال سياستهاي منفعالانه است تا تحريم ها
ترند نيوز - - 5  روز پيش - شنبه 26 مهر 1393 ساعت 12:25 - 25614478 -

مشكلات اقتصادي ايران بيشتر متأثر از اعمال سياستهاي منفعالانه است تا تحريم ها(مصاحبه)


11 - چرا دولت هاي جمهوري اسلامي همگي طرفدار سياست تعديل هستند؟
شبكه خبر دانشجو - - 6  روز پيش - جمعه 25 مهر 1393 ساعت 10:06 - 25584579 -

آيا تيم اقتصادي روحاني از مكتب نياوران و آموزه هاي ليبرالي پيروي مي كنند؟ چه كسي در زمان هاشمي اعتقاد داشت بايد سياست هاي تعديل ادامه پيدا كند؟ او الآن در دولت چه مي كند؟ دكتر وحيد شقاقي شهري به اين سؤالات پاسخ مي دهد.


12 - تيم احمدي نژاد قصد فعاليت سياسي دارد
خبرگزاري ايسكانيوز - - 7  روز پيش - پنجشنبه 24 مهر 1393 ساعت 10:25 - 25564103 -

ايسكانيوز،پلاس+/گفت وگوهاي ما را با كارشناسان درباره احتمال بازگشت احمدي نژاد به قدرت و تحركات  سياسي يارانش در ايسكا پلاس خوانده ايد.


13 - اقبال مردم به احمدي نژاد ضعيف است
خبرگزاري ايسكانيوز - - 8  روز پيش - چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 15:45 - 25547264 -

ايسكانيوز،پلاس+/ محمود احمدي نژاد كه دو دوره متوالي رييس جمهوري ايران بود؛ اين روزها در تلاش است بازهم به فضاي رسانه اي بازگردد . اطرافيانش تحركات سياسي خود را.


14 - در زمان احمدي نژاد 7 هزار نفر توصيه اي به صنعت خودرو وارد شدند
افق نيوز - - 8  روز پيش - چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 13:26 - 25540565 -

به توليد ارز 3100 توماني و به واردات ارز 2500 توماني داده مي شود . احمدي نژاد با افزايش قيمت خودروموافقت كرد ولي پس فردا گفت پرايد كيلويي چند؟ خودروسازها هيچ سودي از رفع تحريم ها نبرده اند.


15 - آيا دولت قصد ندارد يارانه پر درآمدها را قطع كند؟
مليت - - 8  روز پيش - چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 12:39 - 25537895 -

يارانه نقدي با گذشت يك سال از حيات دولت هنوز هم مشكل و چالش اصلي دولت يازدهم محسوب مي شود.يارانه اي كه گفته شده بود به زودي از سبد پردرامدها حذف مي شود اما عملا هنوز همه مردم يارانه نقدي دريافت مي كنند تا مشكلات يارانه اي دولت به قوت خود باقي باشد .


16 - در زمان احمدي نژاد 7 هزار نفر توصيه اي به صنعت خودرو وارد شدند
اقتصاد ايران - - 8  روز پيش - چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 11:33 - 25534783 -

به توليد ارز 3100 توماني و به واردات ارز 2500 توماني داده مي شود احمدي نژاد با افزايش قيمت خودروموافقت كرد ولي پس فردا گفت پرايد كيلويي چند؟ خودروسازها هيچ سودي از رفع تحريم ها نبرده اند واردكنندگان خودرو در سال گذشته 4500 ميليارد تومان سود كرده اند سود ...


17 - آيا دولت قصد ندارد يارانه پر درآمدها را قطع كند؟
هدانا - - 8  روز پيش - چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 11:30 - 25534702 -

يارانه نقدي با گذشت يك سال از حيات دولت هنوز هم مشكل و چالش اصلي دولت يازدهم محسوب مي شود.يارانه اي كه گفته شده بود به زودي از سبد پردرامدها حذف مي شود اما عملا هنوز همه مردم يارانه نقدي دريافت مي كنند تا مشكلات يارانه اي دولت به قوت خود باقي باشد .


18 - چرا دولت هاي جمهوري اسلامي همگي طرفدار سياست تعديل هستند؟
صدخبر - - 8  روز پيش - چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 11:19 - 25534092 -


19 - آيا دولت قصد ندارد يارانه پر درآمدها را قطع كند؟
تراز نيوز - - 8  روز پيش - چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 10:58 - 25532894 -


20 - آيا دولت قصد ندارد يارانه پر درآمدها را قطع كند؟
پيشرفت پرس - - 8  روز پيش - چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 10:03 - 25529872 -

يارانه نقدي با گذشت يك سال از حيات دولت هنوز هم مشكل و چالش اصلي دولت يازدهم محسوب مي شود.يارانه اي كه گفته شده بود به زودي از سبد پردرامدها حذف مي شود اما عملا هنوز همه مردم يارانه نقدي دريافت مي كنند تا مشكلات يارانه اي دولت به قوت خود باقي باشد .


21 - آغاز جنگ نفتي عربستان عليه ايران
جام جم آنلاين - - 8  روز پيش - چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 08:57 - 25526626 -

روزنامه هاي صبح امروز ايران در سرمقاله هاي خود به مهمترين مسائل رور كشور و جهان پرداخته اند از جمله «خطر توقف اقتصاد مقاومتي در ايستگاه ابلاغ سياست ها»،


22 - آيا دولت قصد ندارد يارانه پر درآمدها را قطع كند؟
شفاف - - 8  روز پيش - چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 07:45 - 25525024 -

يارانه نقدي با گذشت يك سال از حيات دولت هنوز هم مشكل و چالش اصلي دولت يازدهم محسوب مي شود.يارانه اي كه گفته شده بود به زودي از سبد پردرامدها حذف مي شود اما عملا هنوز همه مردم يارانه نقدي دريافت مي كنند تا مشكلات يارانه اي دولت به قوت خود باقي باشد .


23 - چرا دولت هاي جمهوري اسلامي همگي طرفدار سياست تعديل هستند؟
نداي انقلاب - - 8  روز پيش - چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 03:07 - 25523731 -

مردم ما همچنان در بحث اقتصاد اسلامي، الگوهاي بومي نديده اند. به همين دليل، مفهوم عدالت همچنان مفهوم گم شده ي اقتصاد ايران است و ما همچنان شاهد تمركز ثروت و رانت در اقتصاد هستيم كه اقتصاد نفتي آن را تشديد كرده است.


24 - چرا دولت هاي جمهوري اسلامي همگي طرفدار سياست تعديل هستند؟
خبرگزاري فارس - - 8  روز پيش - چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 03:06 - 25523726 -

مردم ما همچنان در بحث اقتصاد اسلامي، الگوهاي بومي نديده اند. به همين دليل، مفهوم عدالت همچنان مفهوم گم شده ي اقتصاد ايران است و ما همچنان شاهد تمركز ثروت و رانت در اقتصاد هستيم كه اقتصاد نفتي آن را تشديد كرده است.


25 - آقاي روحاني! به روش احمدي نژاد از ركود عبور كرديد؟!
تقدم - - 8  روز پيش - چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 00:47 - 25522726 -

  به گزارش سرويس اقتصادي جام نيوز، رييس مركز تجارت جهاني ايـران و رييس شوراي سياستگذاري اقتصاد مقاومتي و بخش خصوصي در واكنش به سخنان اخير رييس جمهور با.


26 - آقاي روحاني! به روش احمدي نژاد از ركود عبور كرديد؟!
تقدم - - 8  روز پيش - سه شنبه 22 مهر 1393 ساعت 23:33 - 25521804 -

  به گزارش سرويس اقتصادي جام نيوز، رييس مركز تجارت جهاني ايـران و رييس شوراي سياستگذاري اقتصاد مقاومتي و بخش خصوصي در واكنش به سخنان اخير رييس جمهور با.


27 - آقاي روحاني! به روش احمدي نژاد از ركود عبور كرديد؟!
جام نيوز - - 8  روز پيش - سه شنبه 22 مهر 1393 ساعت 21:17 - 25519856 -

«نمي دانم چرا وقتي كه نطق تلويزيوني آقاي روحاني را ديدم دقيقا به ياد احمدي نژاد افتادم و بسيار ناراحت شده و به فكر فرو رفتم كه چرا...»


28 - روحاني: شرايط در موضوع هسته اي بازگشت ناپذير است
دويچله - - 9  روز پيش - سه شنبه 22 مهر 1393 ساعت 15:10 - 25509961 -

حسن روحاني، رييس جمهور ايران، با ابراز خوش بيني به روند مذاكرات هسته اي، دست يابي به توافقي جامع را در 40 روز آينده محتمل دانست. وي كارنامه اقتصادي دولت خود در مهار تورم و خروج از ركود را مثبت خواند.


 1    2    3    4    5     |     |    312    313    314    315  
 
 

همه حقوق اين سايت براي قطره محفوظ است. قطره مسئوليتي در قبال محتواي مطالب ندارد.
info@ghatreh.com