خانه - تماس با ما - جمعه، 30 مهر 1400 - Fri, 22nd Oct 2021 - الجمعة 15 ربيع الأول 1443
 
 
 
بروزرسانی: 07:14
 1    2    3    4    5     |     |    503    504    505    506  
- انتخاب اخبار
1 - "دروغ" و سياسي كاري به سبك روزنامه "اعتماد"!
شهداي ايران - - 19  ساعت پيش - پنجشنبه 29 مهر 1400 ساعت 11:50 - 102575961 -

تيتر يك روزنامه اعتماد براي القاي اين مضمون كه اصلاح طلبان بهترين عملكرد اقتصادي را در سه دهه اخير داشته اند، نشان داد چگونه مي شود با آمار دروغ گفت و سياسي كاري كرد.


2 - خودآموز روزنامه اجاره اي؛ چگونه با آمار مي شود دروغ گفت؟!
عصرامروز - - 20  ساعت پيش - پنجشنبه 29 مهر 1400 ساعت 11:10 - 102574824 -

تيتر يك روزنامه اعتماد براي القاي اين مضمون كه اصلاح طلبان بهترين عملكرد اقتصادي را در سه دهه اخير داشته اند، نشان داد چگونه مي شود با آمار دروغ گفت و سياسي كاري كرد.


3 - خودآموز روزنامه اجاره اي؛ چگونه با آمار مي شود دروغ گفت؟!
شهداي ايران - - 20  ساعت پيش - پنجشنبه 29 مهر 1400 ساعت 11:00 - 102574436 -

تيتر يك روزنامه اعتماد براي القاي اين مضمون كه اصلاح طلبان بهترين عملكرد اقتصادي را در سه دهه اخير داشته اند، نشان داد چگونه مي شود با آمار دروغ گفت و سياسي كاري كرد.


4 - خودآموز روزنامه اجاره اي؛ چگونه با آمار مي شود دروغ گفت؟!
مشرق نيوز - - 21  ساعت پيش - پنجشنبه 29 مهر 1400 ساعت 10:00 - 102572809 -

تيتر يك روزنامه اعتماد براي القاي اين مضمون كه اصلاح طلبان بهترين عملكرد اقتصادي را در سه دهه اخير داشته اند، نشان داد چگونه مي شود با آمار دروغ گفت و سياسي كاري كرد.


5 - خودآموز روزنامه اجاره اي؛ چگونه با آمار مي شود دروغ گفت؟!
هم انديشي - - 21  ساعت پيش - پنجشنبه 29 مهر 1400 ساعت 09:30 - 102571929 -

تيتر يك روزنامه اعتماد براي القاي اين مضمون كه اصلاح طلبان بهترين عملكرد اقتصادي را در سه دهه اخير داشته اند، نشان داد چگونه مي شود با آمار دروغ گفت و سياسي كاري كرد.


6 - تورم كالاي اساسي چند برابر مي شود؟
سلامت نيوز - - 21  ساعت پيش - پنجشنبه 29 مهر 1400 ساعت 09:16 - 102571651 -

سياست تخصيص ارز 4200توماني به كالاهاي اساسي درست يك ماه قبل از خروج امريكا از برجام در فروردين ماه 1397آغاز شد و دولت از اين طريق قصد داشت نسبت به سياست هاي تحريمي دونالد ترامپ پيش دستي كند،


7 - نه هركه سر بتراشد قلندري داند؛ جناب عبدي!
خبرگزاري رسا - - 22  ساعت پيش - پنجشنبه 29 مهر 1400 ساعت 08:40 - 102570959 -

تا به حال ديده نشده كه يك اقتصاددان در حوزه مهندسي پليمر ـ كه بسيار بسيط تر و روشن تر و ساده تر از علوم رفتاري مانند اقتصاد است ـ با گارد حق به جانب اظهارنظر كارشناسي نمايد؛


8 - 4 خبر ويژه امروز پنجشنبه 1400/7/29
بلاغ نيوز - - 30  ساعت پيش - پنجشنبه 29 مهر 1400 ساعت 00:20 - 102568901 -


9 - عملكرد اقتصادي احمدي نژاد بهتر بود يا هاشمي، خاتمي و روحاني؟
تحريريه - - 38  ساعت پيش - چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 17:12 - 102561613 -

تا به حال ديده نشده كه يك اقتصاددان در حوزه مهندسي پليمر ـ كه بسيار بسيط تر و روشن تر و ساده تر از علوم رفتاري مانند اقتصاد استـ با گارد حق به جانب اظهارنظر كارشناسي نمايد؛


10 - نه هركه سر بتراشد قلندري داند؛ جناب عبدي!
خبرگزاري تسنيم - - 41  ساعت پيش - چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 14:00 - 102555542 -

تا به حال ديده نشده كه يك اقتصاددان در حوزه مهندسي پليمرــ كه بسيار بسيط تر و روشن تر و ساده تر از علوم رفتاري مانند اقتصاد است ــ با گارد حق به جانب اظهارنظر كارشناسي نمايد؛


11 - تورم كالاي اساسي چند برابر مي شود؟
ساعت 24 - - 42  ساعت پيش - چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 12:50 - 102552836 -

سياست تخصيص ارز 4200توماني به كالاهاي اساسي درست يك ماه قبل از خروج امريكا از برجام در فروردين ماه 1397آغاز شد و دولت از اين طريق قصد داشت نسبت به سياست هاي تحريمي دونالد ترامپ پيش دستي كند،


12 - تورم كالاي اساسي چند برابر مي شود؟
رويداد 24 - - 44  ساعت پيش - چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 11:06 - 102548473 -

زماني كه ارز 4200 توماني از بازار حذف شود كالا هايي كه مشمول آن بودند به شدت گران مي شوند و اين در حالي است كه ادعا مي شود مابه التفاوت اين پول را به مردم خواهند داد،


13 - جايگزين 250 هزار توماني ارز 4200/ شاخص بورس مهندسي مي شود؟ / خواب خودروها با گروكشي قطعه سازان/ حذف ارز دلالان در ايستگاه آخر/ ماليات فوق ارزان براي خانه هاي لاكچري
مشرق نيوز - - 46  ساعت پيش - چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 08:20 - 102542447 -

خوشبيني بخش خصوصي به بودجه 1401 و قيمت مسكن در مهرماه هم كاهشي شد، ساير عناوين اقتصادي مهم امروز روزنامه ها هستند.


14 - احمدي نژاد؛ تولد يك سلبريتي
انصاف نيوز - - 3  روز پيش - سه شنبه 27 مهر 1400 ساعت 12:20 - 102522584 -

عبدالرضا داوري، عضو سابق دفتر محمود احمدي نژاد، در يادداشتي كه در اختيار انصاف نيوز قرار داده است درباره ي رفتارهاي او نوشت: عبدالرضا داوري 1.


15 - نقدي بر اظهارات اقتصادي يك كارشناس سياسي/ چگونه با آمار دروغ بگوييم؟
قدس آنلاين - - 4  روز پيش - دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 17:01 - 102503445 -

 در اينكه تورم دورقمي، ويژگي مشترك همه دولت هاست و معضل تورم جز در چند كشور انگشت شمار در بقيه كشورهاي جهان حل شده است، شكي نيست...


 1    2    3    4    5     |     |    503    504    505    506  
 
 

همه حقوق اين سايت براي قطره محفوظ است. قطره مسئوليتي در قبال محتواي مطالب ندارد.
info@ghatreh.com